21. mars 2015

En fargesprakende gratulasjon...



...til min nest eldste sønn som er 25 år i dag!
HURRA!



For tre år siden ble min eldste sønn 25. Da fikk han et quiltet slumreteppe av meg.
Og den gangen kom jeg til å love at alle mine barn skal få et slikt teppe til 25-års dagen.
Så...two down, two to go...
Heldigvis er det en tre års pause til jeg må til pers igjen. Jeg merker at å sy sammen lapp etter lapp - og å quilte et digert teppe med en liten maskin - ikke er så gøy nå når jeg har funnet min egen stil med art quiltene mine.
Hva gjør en vel ikke for ungene sine!

Her er årets teppe, bildene er tatt i begynnelsen av februar med snø og solskinn...
Jeg er litt usikker på størrelsen, men teppet ble mye større enn tanken var. 
Jeg er i det hele tatt veldig dårlig til å planlegge, så det gikk som det pleier... jeg skar biter og sydde lapper uten noe bestemt antall som mål. Da teppet så begynte å ta form, oppdaget jeg fort at det var snakk om størrelse XL. Men det gjør ingenting :)








Og her er teppet fra 2013






2 kommentarer: