10. april 2015

Ikke akkurat art quilt...


Har man symaskin, så dukker de mest overraskende oppdragene opp.
Datteren i huset er russ i år, forøvrig familiens tredje rødruss siden -06...

Russevan:en skal fiffes opp - og i den forbindelse ble jeg spurt om litt hjelp.
Selvsagt sier jeg ikke nei til å sy leopardmønstrete puter & rosa gardiner når anledningen byr seg - og det er ikke ofte!

Det har vært artig å sy litt annet igjen, men jeg var nokså lei av rosa gardiner da jeg endelig ble ferdig i går.
Det går utrolig mye tid til slikt, selv om det dreier seg om rette sømmer.

Nå gleder jeg meg til å starte på et nytt art quilt-bilde igjen.
Det var ikke så dumt med noen dagers pause, for mens jeg har sydd russebilinteriør, har en ny idé virkelig fått godgjøre seg.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar